مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-30سياسي

آمادگی کامل مدیریت ارشد استان مرکزی برای حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان


استاندار مرکزی از آمادگی کامل مدیریت ارشد استان مرکزی برای حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر امروز در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مدیریت و نگاه عمیق حضرت امام (ره)، ایشان ساختارهای سنتی قبل از انقلاب را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کافی ندانست و لذا با یک مدیریت انقلابی ساختارهای جهادی از جنس مردم تشکیل دادند.

وی افزود: قبل از انقلاب ساختارهای بیمار و ناکارآمدی در کشور حاکم بودند که سال های سال موجب شکاف طبقاتی بزرگی در کشور شده بودند و می توان یکی از اهداف شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی را همان ساختار ناکارآمد دانست که موجب گستردگی فقر و نابرابری در کشور شده بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: حضرت امام(ره) با تشکیل نهاد مردمی بسیج تحول بزرگی در کشور ایجاد کرد و با راه اندازی نهضت های چون سوادآموزی و خدمت رسانی منشا خیرات و تحولات بزرگی در ابعاد مختلف شد.

وی با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی حضرت امام (ره) مبتنی بر نقش آفرینی مردم بود، گفت: امام خمینی(ره) با این رویکرد مدیریتی بزرگترین موفقیت ها را رقم زد و در طول 42 سال گذشته هرکجا از این الگوها عقب نشینی کردیم دچار آسیب مضاعف شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مدیریت ارشد استان مرکزی برای حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان

آمادگی کامل مدیریت ارشد استان مرکزی برای حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان