مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-30اقتصادي

حذف دلار از مبادلات ایران و روسیه


در واقع همکاری های موفقی که در سالیان اخیر با روسیه در حوزه مبارزه با تروریسم داشتیم و الگو و تجربه موفقی بود، قرار است در حوزه های دیگر از جمله اقتصادی هم ادامه پیدا کند.

- رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در گفت وگو با روزنامه ایران می گوید: توافق های خوبی در حوزه های مختلف انجام شد؛ از جمله در حوزه انرژی برای توسعه میادین نفت و گاز ما، در حوزه پولی و بانکی برای شکست سلطه و حذف دلار در مبادلات و بخصوص در ارتباط با حمل ونقل که تصمیمات خوبی گرفته شد.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در گفت وگو با روزنامه ایران با اشاره به توافق دو کشور در حوزه هایی همچون انرژی برای توسعه میادین نفت و گاز در حوزه پولی و بانکی برای شکست سلطه و حذف دلار در مبادلات و در ارتباط با حمل ونقل برای مبادلات تجاری مستقیم میان دو کشور، این سفر را رویدادی در راستای خنثی سازی تحریم ها تلقی می کند.

*شما در سفر رییس جمهور به روسیه حضور داشتید.

سفر آقای رییسی به روسیه را چطور دیدید و دو کشور در چه حوزه ها و محورهایی به توافق رسیدند؟ سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به روسیه، مذاکره 3 ساعته رؤسای جمهور دو کشور و همکاری های تازه با محوریت اقتصاد، رویداد دیپلماتیک منحصر به فردی است که از زوایای مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دلار از مبادلات ایران و روسیه

حذف دلار از مبادلات ایران و روسیه