مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-30ورزشي

کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است


بازیکن ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: کسب عنوان ستاره ی آینده دار آسیا باعث غرور و افتخار من است، زیرا این عنوان با لباس ملی کسب شده است.

- هاجر دباغی در گفت وگو با درگیر شدند و اکنون تیم سپاهان، شهرداری سیرجان و شهرداری بم هر کدام حداقل با یک الی چند بازیکن کرونایی مواجه هستند که این شرایط ممکن است حتی برای آقایان هم رخ دهد.

وی با بیان اینکه ما باز هم اردوهای تیم ملی را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: اکنون باید به بازی های باشگاهی بازگردیم و این هفته هم بازی حساس دربی با ذوب آهن را باید انجام دهیم که نتیجه این بازی برای بازیکنان سپاهان بسیار حائز اهمیت است.

دباغی در واکنش به اینکه تنها چهار گل تا رسیدن به رکورد 100 گل در لیگ برتر بانوان فاصله دارد، اضافه کرد: به آمار فردی توجه زیادی نخواهم داشت و تنها تلاشم این است که بتوانیم با تیم سپاهان به موفقیت های بزرگ تری دست پیدا کنیم.

وی در خصوص قرار گرفتن بین ستارگان آینده دار فوتبال آسیا ابراز داشت: کسب عنوان ستاره ی آینده دار فوتبال آسیا باعث غرور و افتخار من است، چرا که توانسته ام با لباس ملی کشورم به گونه ای دیده شوم که مرا ستاره ی آینده دار فوتبال آسیا خطاب کنند و امیدوارم در آینده بتوانم در هر کجایی که بازی می کنم مهره ی تأثیرگذاری باشم و برای کشورم در رقابت های مختلف اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است

کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است