مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-30پزشكي

یک سوم از بیماران تحت پوشش انجمن عطوفت در خراسان شمالی سرطان گوارش دارند


رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر یک سوم از بیماران تحت پوشش انجمن عطوفت در این استان مبتلا به سرطان گوارش هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر یک سوم از بیماران تحت پوشش انجمن عطوفت در این استان مبتلا به سرطان گوارش هستند.

حریری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و 900 نفر از بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش این انجمن بوده و در حال درمان هستند، اظهارکرد: از تعداد بیماران مذکور هم اکنون 207 نفر مبتلا به سرطان کلون، 430 نفر مبتلا به سرطان معده و 200 نفر نیز مبتلا به سرطان مری هستند.

حربری خاطرنشان کرد: در حال حاضر خراسان شمالی جایگاه سوم را از لحاظ بیماران سرطان گوارش به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از سوی دیگر 500 خانم مبتلا به سرطان سینه نیز در این استان در حال درمان هستند که تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی بیماران مبتلا به سرطان در این استان همراه سرا است، ادامه داد: تعداد زیادی از بیماران تحت پوشش این انجمن ساکن در شهرهای اطراف بجنورد هستند و هنگامی که برای شیمی درمان به بجنورد مراجعه می کنند باید چند روزی را در این شهر اقامت کنند اما مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم از بیماران تحت پوشش انجمن عطوفت در خراسان شمالی سرطان گوارش دارند

یک سوم از بیماران تحت پوشش انجمن عطوفت در خراسان شمالی سرطان گوارش دارند