مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-30ورزشي

سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد در دهه فجر به بهره برداری می رسد


اداره برق و گاز، نصب انشعابات سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد را تسریع بخشند تا این محل ورزشی که آماده افتتاح است طی دهه فجر در اختیار مردم قرار بگیرد.

- ، جواد حمیدی صبح یک شنبه در نشست خبری کمیته های تخصصی دهه فجر خراسان شمالی که در فرمانداری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری برنامه هایی در 3 بخش فضاسازی محیطی، برنامه های فرهنگی و برنامه های ورزشی اجرا کرده و در روزهای آینده اجرا می کند.

شهردار بجنورد نصب 50 مورد پرچم عرضی در بجنورد را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: نصب پرچم های جمهوری اسلامی به مساحت 16 هزار متر مربع، نصب هزار مورد پرچم آویزان، نصب 160 بنر و متناسب سازی بیلبوردها از جمله دیگر اقدامات است.

وی برگزاری جشن انقلاب در تالار حافظ به مدت 4 شب را دیگر برنامه این دهه دانست و افزود: اجرای طرح نشاط در 6 محله کم برخوردار، آماده سازی محل گلباران / نورافشانی شهر در 22 بهمن و نصب بنر شهدا نیز برنامه ریزی شده است.

حمیدی در ادامه تصریح کرد: مسابقات ورزشی برای کارکنان آقا و خانم و فرزندان آن ها برنامه ریزی شده است.

شهردار بجنورد در انتها گفت: اداره برق و گاز نصب انشعابات سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد را تسریع بخشند تا این محل ورزشی که آماده افتتاح است طی دهه فجر در اختیار مردم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد در دهه فجر به بهره برداری می رسد

سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد در دهه فجر به بهره برداری می رسد