مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-30فرهنگي

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در اردبیل / اکران 16 فیلم منتخب فجر در اردبیل


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و در قالب برنامه های فرهنگی و هنری، دهمین جشنواره موسیقی فجر در استان اردبیل برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و در قالب برنامه های فرهنگی و هنری، دهمین جشنواره موسیقی فجر در استان اردبیل برگزار می شود.

عبدالله بحرالعلومی در نشست فعالان بخش فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار کرد: دومین دوره منطقه ای این جشنواره و دهمین دوره استانی جشنواره موسیقی همزمان با سایر مناطق کشور در مشگین شهر نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 3 بخش متنوع موسیقی موغامی آذری، موسیقی اصیل ایرانی و پاپ برگزار شده و هنرمندان آثار جدید خود را عرضه خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: این جشنواره قرار است در دهه سوم بهمن ماه به میزبانی مشگین شهر برگزار شده و از آثار برگزیده نیز تجلیل شود.

بحرالعلومی در مورد برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تهران و استان اردبیل نیز افزود: برای هفتمین مرحله این جشنواره در استان ها برگزار می شود تا شاهد اکران 16 فیلم منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در اردبیل / اکران 16 فیلم منتخب فجر در اردبیل

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در اردبیل / اکران 16 فیلم منتخب فجر در اردبیل