مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 02:422022-01-29بين الملل

بازدید فرمانده ارتش پاکستان از حصارکشی مرز با ایران


فرمانده ارتش پاکستان با سفر به «تربت» واقع در ایالت بلوچستان در جنوب غرب این کشور، در جریان پیشرفت های صورت گرفته درخصوص حصارکشی نوار مشترک مرزی با جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا امروز (شنبه) با حضور در بخش هایی از منطقه مرزی تربت آخرین تحولات مرتبط با امور امنیتی و فرآیند حصارکشی مرز های مشترک با ایران را مورد بررسی قرار داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز شنبه شب اعلام کرد که ژنرال باجوا در جریان سفر به ایالت بلوچستان، تحولات مربوط به حصارکشی مرز ها را بررسی کرد.

بازدید فرمانده ارتش پاکستان از روند حصارکشی نوار مرزی مشترک با ایراندر بیانیه ارتش پاکستان آمده است: فرماندهان نظامی طیف گسترده مرتبط با حصارکشی مرزی را در جریان دیدار با ژنرال باجوا تشریح کردند.

اوضاع امنیتی در مرز و ایالت بلوچستان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش تر سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد که این کشور 71 درصد از طرح حصارکشی مرز های مشترک خود با جمهوری اسلامی ایران را تکمیل کرده است.

سرلشکر بابر افتخار اواسط دیماه امسال در یک کنفرانس خبری گفت: صلح و امنیت هدف اصلی حصارکشی مرز ها است و این طرح به وقت خود ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده ارتش پاکستان از حصارکشی مرز با ایران

بازدید فرمانده ارتش پاکستان از حصارکشی مرز با ایران