مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:172022-01-29سياسي

ضرورت اجرای سدهای چول هول، بن لار و زال و دیواره های ساحلی و حفاظتی


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سدهای چول هول، بن لار و زال و لایروبی رودخانه و احداث دیواره های ساحلی و حفاظتی ضروری است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سدهای چول هول، بن لار و زال و لایروبی رودخانه و احداث دیواره های ساحلی و حفاظتی ضروری است.

سید حمیدرضا کاظمی در خصوص بارندگی ها اخیر و ضرورت احداث سدها در شهرستان پلدختر، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در دولت گذشته و فعلی و سفر اخیر دولت به لرستان تاکید بر این داشتیم که مهار سیلاب در داخل شهرستان پلدختر و لایروبی رودخانه و اتمام پروژه دیواره های حفاظتی شهرهای معمولان و پلدختر از جمله اولویت های این شهرستان است.

وی اضافه کرد: چنانچه برای موارد فوق تدابیری اندیشیده نشود یقینا در بارندگی های اواخر زمستان و اوایل بهار مجددا روستاهای شهرستان پلدختر و معمولان با مشکل مواجه خواهند شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلایل مختلفی آنگونه که انتظار می رفت به این مساله توجهی نشد، گفت: اخیرا سوالی از وزیر نیرو داشتیم و اصرار داریم که به مجلس بیاید و تحت فشار قرار دهیم که در سیل 98، 16 هزار میلیارد تومان خسارت به لرستان وارد شد که بیش از نیمی از این خسارت به پلدختر وارد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای سدهای چول هول، بن لار و زال و دیواره های ساحلی و حفاظتی

ضرورت اجرای سدهای چول هول، بن لار و زال و دیواره های ساحلی و حفاظتی