مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-29بين الملل

جزییات فراری دادن 750 داعشی از زندان الحسکه توسط نظامیان آمریکا


منابع ویژه خبر دادند که نظامیان تروریست آمریکایی از هرج ومرج و درگیریهای زندان «الصناعه» در شهر الحسکه سوء استفاده کرده و 750 تروریست داعش را از این زندان خارج کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع ویژه از انتقال شماری از سرکرده های گروه تروریستی داعش توسط نظامیان تروریست آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.

این منابع به خبرگزاری ).

منابع ویژه در ادامه گفتند که در میان عناصر فراری داده شده داعش، شمار زیادی از سرکرده های ارشد این گروه حضور دارند که بیشتر آنان، تبعه خارجی هستند.

به گفته این منابع، شماری از سرکرده های داعش در همان ساعتهای اولیه حمله این گروه به زندان الصناعه، به صورت کاملا هماهنگ، فرار کردند و امنیت مسیر تروریستهای فراری به صحرای البوکمال در غرب مرزهای سوریه و عراق و شرق ارتفاعات البشری در جنوب دیرالزور (شرق سوریه) را تأمین کردند.

منابع مذکور تأکید کردند، هواپیماهای شناسایی وابسته به ائتلاف آمریکا نیز این مسیر را پوشش دادند و امنیت تروریستهای داعشی فراری را تأمین کردند.

به گفته این منابع، انتقال عناصر داعش، طی چند مرحله و با استفاده از خودرو و چند اتوبوس صورت گرفت و شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (وابسته به آمریکا) نیز وظیفه داشتند که در زندان و مناطق مجاور آن، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فراری دادن 750 داعشی از زندان الحسکه توسط نظامیان آمریکا

جزییات فراری دادن 750 داعشی از زندان الحسکه توسط نظامیان آمریکا