مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-29اقتصادي

28 واحد تولیدی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح و بهره برداری 28 واحد تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل این شرکت در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مانع زدایی شهرکها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: عزم دولت در همه زمینه های اقتصادی جدی است تا رونق و توسعه صنعتی بیش از پیش ایجاد شود.

وی افزود: ایجاد مسیر رونق کسب و کار در هر شرایط اقتصادی مستلزم رفع موانع  تولید و ایجاد آرامش و شرایط مناسب است که با حمایتهای دولت در شهرکهای صنعتی به این مهمم رسیده ایم.

بهرامی زاده خاطرنشان کرد: 28 طرح صنعتی با اشتغالزایی برای 2 هزار و 488 نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، مشهد، نیشابور، زبرخان، فریمان، بینالود آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است که در زمینه تولید کاتد مس، سموم و کود کشاورزی، کلرید پتاسیم، شستشوی کائولن، انواع چسب، انواع کاسه نمد، کنسانتره آهن، آهک هیدراته و میکرونیزه، ماسه ریخته گری و سیلیس دانه بندی، انواع سنگ، انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، اگزوز کامل، خمیر آلومینیوم، پروتیین بافت دار، قطعات بتنی، انواع بوش و پیستون خودرو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 واحد تولیدی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد

28 واحد تولیدی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد