مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-29سياسي

جناح بندی آفت جامعه امروزی است/انتقاد از سیاه نمایی خدمات گذشته


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه جناح بندی آفت جامعه امروزی است، گفت: در 43 سال گذشته کارهای مختلفی در کشور انجام گرفته در این میان برخی ها که جدید وارد عرصه مدیریتی می شوند و برای قوی نشان دادن خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن اشاره به نقش مسؤولان در جامعه اظهار کرد: همه مسؤولان مانند دانه های تسبیح هستند که یکی در اوایل قرار دارد و دیگری در اواخر آن، پس فرقی نمی کند باید خودمان را سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان فرصت مسؤولیت را کوتاه خواند و گفت: باید از این فرصت محدود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت هایی که خدا داده است، حداکثر استفاده را کرده و به مردم خدمت کنیم، افزود: مسؤولیت در نظام فرصتی که نصیب ما شده است پس باید قدردان آن باشیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به سیاه نمایی برخی از مسؤولان درباره اقدامات انجام شده در گذشته تصریح کرد: یکی از زمینه هایی که موجب این نوع نگرش ها می شود، خود محوری است و متاسفانه برخی ها خودشان را عقل کل می دانند و غیر از خود را ناقص، یا خودشان را حق مطلق و غیر خود را در تقابل می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناح بندی آفت جامعه امروزی است/انتقاد از سیاه نمایی خدمات گذشته

جناح بندی آفت جامعه امروزی است/انتقاد از سیاه نمایی خدمات گذشته