مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-29اقتصادي

هزینه تاخیر در صادرات را مردم ضعیف می دهند


رییس اتاق بازرگانی فارس تصریح کرد: بر خلاف آنچه به جامعه نشان داده می شود، هزینه عقب افتادن صادرات را مردم ضعیف می دهند.

- جمال رازقی عصر شنبه 9 بهمن در آیین بزرگداشت روز ملی صادرات و قدردانی از صادرکنندگان نمونه فارس در شیراز با بیان اینکه با وجود بی مهری ها صادرکنندگان سربازانی هستند که با شکست تحریم ها وفاداری خود را ثابت کردند، گفت: حضور کالاهای ایرانی در بازار جهانی نشان از بی ثباتی تحریم ها دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان فارس افزود: عبور کالاهای ایرانی از مرزهای کشور مانند عمل سربازان در حراست از مرزها مقدس و قابل تکریم است.

او همچنین با بیان اینکه بر خلاف آنچه به جامعه نشان داده می شود هزینه عقب افتادن صادرات را مردم ضعیف می دهند، گفت: در چند دهه اخیر تجارت خارجی وچار سردرگمی شده است و مشخص نیست که سیاستمداران بر چه اساس تصمیم می گیرند.

رازقی؛ بهبود فضای کسب و کار از طریق گفتمان با حاکمیت و تسهیل مسیر صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را از جمله رسالت های اتاق های بازرگانی عنوان کرد.

او ادامه داد: فساد گسترده و موانع بوروکراتیک، سرمایه گذاری و تولید را در ایران پرریسک کرده است؛ رواج کاغذبازی نیز در کشور رایج و مانع کارافرینی و سرمایه گذاری شده است و برخلاف دستور رهبرمعظم انقلاب در رابطه با خصوصی سازی به نظر می رسد اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تاخیر در صادرات را مردم ضعیف می دهند

هزینه تاخیر در صادرات را مردم ضعیف می دهند