مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-29اجتماعي

گذری کوتاه در مدرسه شهید عالی/دانش آموزان استثنایی با استعدادهای طلایی


به مدرسه شهید عالی می روم مکانی که برای آموزش کودکان استثنایی تدارک دیده شده است،در اینجا ردِ بهترین،خوش قلب ترین مخلوقات خدا با استعدادهای طلایی را می توان دید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، عکس کارهای هنری و نمایشگاه آثار دستی بچه های مدرسه استثنایی شهید عالی را که دیدم مشتاق شدم از نزدیک این استعدادهای استثنایی را ببینم.

هوا آفتابی و دل انگیز است و تعدادی از بچه ها در حیاط به همراه مربی هایشان روی صندلی نشسته اند، وارد سالن مدرسه می شوم و با دنیایی از رنگ وتصویر و و زندگی روبه رو می شوم از همان قدم اول ورود به سالن، نقاشی بچه ها که به دیوار چسبانده شده برای بیننده خودنمایی می کند نقاشی هایی که نمایشگر درون بچه هاست.

 از نگاه کردن به کارهای هنری دل می کنم و به سمت دفتر مدیریت می روم دفتر مدرسه، بر خلاف تصور همیشگی من از اتاق مدیران مدرسه عادی، جای بسیار قشنگ و زنده ای ست پر از گلدان های گل طبیعی، رنگ آمیزی شاد و اشعار زیبایی که با خط خوش، روی دیوار ها نقش بسته است.

  بعد از کمی صحبت درباره علت آمدنم به این مدرسه، با خانم هادی پور که بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد است و امسال چهارمین سال مدیریتش را در این آموزشگاه سپری می کند به سمت نمایشگاه آثار هنری بچه ها می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری کوتاه در مدرسه شهید عالی/دانش آموزان استثنایی با استعدادهای طلایی

گذری کوتاه در مدرسه شهید عالی/دانش آموزان استثنایی با استعدادهای طلایی