مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-29بين الملل

قیس الخزعلی: انگلیس عامل توطئه جدید علیه عراق است


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق با اشاره به نقش لندن در توطئه جدید علیه بغداد، از نقش منفی امارات در این کشور نیز به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که ملت عراق و ملتهای منطقه، پس از پیروزی در برابر گروه تروریستی داعش، با امنیت زندگی می کنند.

شبکه خبری العهد به نقل از الخزعلی گزارش داد، تأثیری که فرماندهان پیروزی (شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) بر جای گذاشتند، با تداوم روحیه مقاومت، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید مسیر این دو شهید بزرگوار را تکمیل کرد، گفت: مقدم دانستن منفعت عمومی بر [منفعت] شخصی، از نظر شرعی و اخلاقی واجب است .

دبیر کل عصائب در ادامه به توطئه جدید دشمنان علیه عراق اشاره و تأکید کرد، کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) از خطر طرحی آگاه است که از بیرون، علیه عراق، در حال طراحی است.

وی با تأکید بر اینکه، هدف از این طرحها، آسیب زدن به عراق است، خاطر نشان کرد، اینها، طرحهای اطلاعاتی است که انگلیس در پس آن قرار دارد.

الخزعلی خاطر نشان کرد، همه از نقش بد امارات در منطقه و عراق، اطلاع دارند و تلاشهایی صورت می گیرد تا بین گروههای عراقی، فتنه افروزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس الخزعلی: انگلیس عامل توطئه جدید علیه عراق است

قیس الخزعلی: انگلیس عامل توطئه جدید علیه عراق است