مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-29ورزشي

ترافیک سنگین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرداری همدان


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد ترافیک سنگین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرداری همدان بودیم.

- با اشاره به به هفته پر ترافیک معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: نگاه مثبت رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ورزش باعث شده تا روزهای بسیار پر کاری را داشته باشیم.

وی افزود: همچنین شهردار همدان نیز توجه بسیار ویژه ای به ورزش دارد که این موضوع باعث شده شهرداری همدان در بحث ورزشی در کشور سرآمد باشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در هفته ای که گذشت برگزاری مسابقات شنای شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری همدان با حضور بیش از 100 شناگر از کلانشهرهای تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، اراک، یزد و شیراز را داشتیم.

پناهی زاده خاطرنشان کرد: در این مسابقات شهرداری های اصفهان، همدان و تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به توجه به ورزش شهروندی بیان کرد: شهرداری همدان سرآمد و الگو برگزاری ورزش شهروندی در کشور بوده تنها در این هفته بیش از 18 مسابقه در رشته والیبال برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرداری همدان

ترافیک سنگین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرداری همدان