مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-29اجتماعي

مشکل پساب فاضلاب بیرجند با هم افزایی بین دستگاهی حل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جاری شدن پساب فاضلاب بیرجند باعث نگرانی و دغدغه مردم منطقه شده که این مشکل باید با همکاری و هم افزایی دستگاه های ذیربط هرچه زودتر ساماندهی شود.

- سید محمدرضا طالبی، امروز شنبه 9 بهمن در آیین تکریم مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی و معارفه سرپرست این اداره کل که با حضور حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد افزود: موضوع پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در دو سال اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده و سبب نارضایتی عده ای از روستاییان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: این پساب در تابستان مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد و اجازه نمی دهند که هدر برود اما در زمستان که رها می شود، تبعاتی را برای منطقه به همراه دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست به عنوان ناظر و شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی به عنوان مسوول اصلی این حوزه باید نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی آن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در محور بیرجند تا خوسف، تعدادی روستا داریم که در مسیر پساب فاضلاب قرار گرفته و محل گذر احشام نیز بوده که نارضایتی هایی را برای مردم رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پساب فاضلاب بیرجند با هم افزایی بین دستگاهی حل شود

مشکل پساب فاضلاب بیرجند با هم افزایی بین دستگاهی حل شود