مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-29اجتماعي

خراسان جنوبی؛ استانی با بیشترین نرخ تولید گرد و غبار /اعتبارات تداوم یابد


معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیشترین نرخ تولید گرد و غبار در کشور را در خراسان جنوبی داریم و در این راستا تداوم اعتبارات این حوزه ضرورت دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیشترین نرخ تولید گرد و غبار در کشور را در خراسان جنوبی داریم و در این راستا تداوم اعتبارات این حوزه ضرورت دارد.

حسن اکبری، امروز شنبه 9 بهمن در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به چهار چالش اصلی محیط زیست اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش ها محیط زیستی در خراسان جنوبی فرسایش تنوع ژنی است که به علت فعالیت انسانی و شکار بی رویه رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل سابق محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان ما نزدیک به 30 درصد تنوع زیستی کشور را در خود جا داده است، ادامه داد: متأسفانه برخی از گونه های جانوری در معرض خطر انقراض قرار دارند.

اکبری با اشاره به اینکه موضوع گرد و غبار و مشکل آب از دیگر چالش های اساسی است، اظهار کرد: تقریباً بیشترین نرخ تولید گرد و غبار در کشور را خراسان جنوبی داریم و در این راستا تداوم اعتبارات این حوزه ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ استانی با بیشترین نرخ تولید گرد و غبار /اعتبارات تداوم یابد

خراسان جنوبی؛ استانی با بیشترین نرخ تولید گرد و غبار /اعتبارات تداوم یابد