مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29بين الملل

500 هزار پوند هزینه جت خصوصی وزیر خارجه انگلیس از جیب مالیات دهندگان


پس از آنکه مشخص شد وزیر امور خارجه انگلیس برای سفر به استرالیا یک جت خصوصی را با هزینه 500 هزار پوند اجاره کرده، وی ادعاهایی دال بر اینکه مسئول اتلاف سرسام آور پول مالیات دهندگان است، - پس از آنکه مشخص شد وزیر امور خارجه انگلیس برای سفر به استرالیا یک جت خصوصی را با هزینه 500 هزار پوند اجاره کرده، وی ادعاهایی دال بر اینکه مسئول "اتلاف سرسام آور" پول مالیات دهندگان است، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه تاکید کرد که دولت یک هواپیمای شخصی را دقیقا برای اینکه وزرا بتوانند سفر کنند، اجاره کرده است.

وی تصریح کرد که هر تصمیم دولت بر اساس ارزش پول اتخاذ می شود.

گرچه مسیرهای تجاری هفته گذشته برای سفر به سیدنی و سپس شهر آدلاید باز بودند اما تراس تصمیم گرفت تا با هواپیمای شخصی دولت سفر کند که به گفته یک منبع آگاه پرواز آن نیم میلیون پوند هزینه دارد.

براساس بیانیه وزارت دفاع انگلیس، بن والاس، وزیر دفاع این کشور نیز هفته گذشته برای یک سفر رسمی به استرالیا رفت اما از پروازهای تجاری و مسافربری استفاده کرد.

مقامات در توضیح علت تصمیم تراس برای انتخاب جت شخصی گفتند، این امر اجازه داد هیات این سفر با یکدیگر سفر کنند و رایزنی خصوصی در مورد موضوعت امنیتی حساس داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار پوند هزینه جت خصوصی وزیر خارجه انگلیس از جیب مالیات دهندگان

500 هزار پوند هزینه جت خصوصی وزیر خارجه انگلیس از جیب مالیات دهندگان