مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-29اقتصادي

دلال ها قیمت گوشت قرمز را افزایش می دهند


مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان البرز گفت: سازمان جهاد کشاورزی به خوبی از عهده تامین نهاده دامی برای دامداران صنعتی و سنتی استان برآمده و افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل وجود واسطه ها و دلال هاست.

- مهرداد عبدالملکی، مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان البرز دامداران، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به وظیفه جهاد کشاورزی در خصوص تامین نهاده های دامی برای دامداران استان، اظهار کرد: خوشبختانه جهاد کشاورزی استان با تامین نهاده خام برای دامداران صنعتی و تامین، تولید و توزیع کنستانتره دامی با محوریت اتحادیه دامداران استان برای دامداری های سنتی و غیرصنعتی، عملکرد خوبی داشته و دامداران استان با کمترین مشکل در این خصوص مواجه بوده اند.

وی وجود واسطه ها و دلال ها را در افزایش قیمت گوشت قرمز ، تایید کرد و افزود: قیمت گوشت قرمز بر اساس محاسبات کارشناسان جهاد کشاورزی باید با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد، اما وجود واسطه ها، عدم نظارت در ماه های گذشته و یا عدم تعادل در عرضه و تقاضا بر افزایش قیمت گوشت قرمز تاثیرگذار است.

این مقام مسؤول گفت: در حال حاضر نظارت بر قیمت گوشت قرمز در بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده و همکاران در بخش نظارتی با جدیت این موضوع را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلال ها قیمت گوشت قرمز را افزایش می دهند

دلال ها قیمت گوشت قرمز را افزایش می دهند