مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-29سياسي

موضوع قطار شهری همدان در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است


عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هنوز تصمیمی در خصوص توقف قطار شهری همدان در وزارت کشور گرفته نشده، گفت: موضوع قطار شهری در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است.

- به گزارش، حمید بادامی نجات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر چند مطلع هستیم که برخی از افراد بشدت در تلاش هستند که شورای عالی ترافیک کشور مصوبه قطار شهری همدان را تأیید نکند ولی همچنان موضوع قطار شهری در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است، با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورا در خصوص توقف قطار شهری همدان توسط وزارت کشور و انتشار آن در رسانه ها و تذکر به هیئت رییسه، اظهار کرد: تذکری مبنی بر این بود که در صورت واقعیت این خبر چرا نامه و مکاتبات آن به اعضای شورا نرسیده و در صورت غیر واقعی بودن چرا منتشر شده است.

وی با بیان اینکه خواسته ما اصلاح این موارد منتشر شده است، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص در وزارت کشور گرفته نشده و نباید با یکسری مباحث خبری و تبلیغاتی جلوی توسعه شهر همدان را بگیریم.

عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: اجرای قطار شهری در شهر همدان اقدام بسیار بزرگی است، به طوری که در قانون بودجه 1400 ردیف اعتباری خوبی برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهرها پیش بینی شده که شهرداری همدان نیز می تواند از این ردیف استفاده نموده و تحقق آن در شهر همدان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع قطار شهری همدان در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است

موضوع قطار شهری همدان در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است