مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-29سياسي

«عمارت جنانی» تعیین تکلیف شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بر تعیین تکلیف هر چه سریع تر عمارت جنانی تاکید کرد.

- به گزارش، سعید نظری شنبه در جلسه این هفته کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری های شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه حفظ و احیای هر بنای قدیمی و واجد ارزش در شهر ضروری است، افزود: عمارت جنانی بنایی تاریخی و واجد ارزشی است که به ثبت ملی رسیده که باید احیا و حفظ شود.

وی ا اشاره به اینکه قسمتی از نمای داخلی عمارت جنانی تخریب شده است، اضافه کرد: از آنجایی که عمارت جنانی مالک خصوصی دارد و مدیریت شهری اجازه دخل و تصرف در آن را ندارد و تصمیم گیری در این باره تنها بر عهده شهرداری نیست و بر اساس قانون وظیفه حفظ، نگهداری و مرمت بناهای تاریخی بر عهده میراث فرهنگی است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود خطر احتمالی در این بنا، مالک طبق قانون موظف به رفع خطر است و در این رابطه چندین نامه مبنی بر ضرورت رفع خطر به مالک ابلاغ شده است و خوشبختانه مالک بخشی را مرمت کرده اما نیاز به رفع خطر کامل دارد.

رییس کمیسیون بند 20 شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص اضافه کرد: در راستای رفع مشکل عمارت جنانی جلسه این هفته این کمیسیون با محوریت بررسی مشکلات عمارت جنانی با حضور مالک عمارت و مدیران مرتبط در شهرداری برگزار و مقرر شد راهکارهای مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمارت جنانی» تعیین تکلیف شود

«عمارت جنانی» تعیین تکلیف شود