مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-29اجتماعي

آمادگی داریم حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش دهیم


معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزایش حضور دانش آموزان نیازمند ارسال دستورالعمل و شیوه نامه از طریق وزارتخانه و تعدیل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی  است، - گفت: احتمال می دهیم دستورالعمل و شیوه نامه از طریق وزارتخانه به زودی ارسال شود؛ در صورتی که ستاد استانی و ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه به جمع بندی برسند ما این آمادگی را داریم که میزان حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش دهیم.

رضا صابری تولایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای گسترش آموزش حضوری در مدارس استان گفت: توسعه کمی و کیفی حضور دانش آموزان در مدارس یکی از دغدغه هایی است که هم مطالبه اولیا و هم دانش آموزان و دولت است.

اخیرا صحبت هایی در خصوص افزایش حضور دانش آموزان در مدارس شده اما این افزایش نیازمند ارسال دستورالعمل و شیوه نامه از طریق وزارتخانه و تعدیل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

احتمال می دهیم دستورالعمل و شیوه نامه از طریق وزارتخانه به زودی ارسال شود.

وی ادامه داد: برای توسعه حضور دانش آموزان در مدارس استان روی الگویی کار می کنیم تا زمان جلسات آموزشی که در دستورالعمل های قبلی برای هر جلسه در مقطع ابتدایی حدود 45 دقیقه و در مقطع متوسطه حدود 60 دقیقه بود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی داریم حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش دهیم

آمادگی داریم حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش دهیم