مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-29سياسي

دبیرکمیسیون عمران شورای شهر یزد: مدیران در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند


دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: باید پروژه های ضروری اولویت دار در حوزه عمرانی در دستور کار مدیران مناطق مختلف شهرداری قرار گیرد و انتظار داریم مدیران مناطق برای اتمام طرح ها در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمد مهدی نیکونژاد اظهار کرد: پس از تعیین راهبردهای لازم در حوزه عمرانی و رایزنی با مدیران مناطق، مقرر شد تا پروژه های  ضروری دارای اولویت در حوزه عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تعدادی از پروژه ها تا پایان سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید و مقرر شده تا پروژه هایی که نیاز به زمان بیشتری دارند و یا برای اجرای نیازمند تملک اراضی خاصی هستند به سال 1401 موکول شوند.

دبیرکمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، گفت: دو پروژه بوستان فخار و بوستان بزرگ شهر تا اواخر امسال آماده بهره برداری هستند و دغدغه مدیران شهرداری نیز باید این باشد که این دو پروژه تا تاریخ معین به بهره برداری برسند.

نیکونژاد تاکید کرد: اقداماتی نظیر پیاده روسازی در مناطق مختلف و کف سازی در مناطق بافت تاریخی جزو فعالیت های روتین شهرداری هستند که مکرراً در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکمیسیون عمران شورای شهر یزد: مدیران در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند

دبیرکمیسیون عمران شورای شهر یزد: مدیران در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند