مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-29سياسي

شهرک سازی در بوشهر گسترش می یابد/ لزوم افزایش پهنه شهر


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر اینکه پهنه شهر باید افزایش پیدا کند گفت: با استفاده از ظرفیت تعاونی ها، شهرک سازی در بوشهر گسترش می یابد.

- اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های شورای شهر بوشهر، انجام کار کارشناسی برای امور مختلف است که در زمینه تصویب بودجه نیز پیگیری های و کار کارشناسی خوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از اعضای شورای شهر به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بررسی لایحه درآمدی شهرداری خاطرنشان کرد: لایحه درآمدی شهرداری بوشهر با نگاه متوازن هم در راستای منافع شهروندان و هم صلاح و صرفه شهرداری در مسیر اداره شهر به تصویب رسید.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر بودجه سال قبل شهرداری بوشهر را کارشناسی نشده توصیف کرد و ادامه داد: برای سال آینده این مشکل نخواهیم داشت و یک بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که یک بودجه هزار میلیارد تومانی برای سال آینده مدیریت شهری تدوین کنیم که بخشی از این منابع از درآمدهای پایدار، فرصت های سرمایه گذاری و 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت و بازار سرمایه در خواهد بود.

پورکبگانی بیان کرد: اصلاح نظام مالی در شهرداری و جلوگیری از ریخت و پاش ها یکی از اقدامات خوبی است که شروع شده و با جدیت بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سازی در بوشهر گسترش می یابد/ لزوم افزایش پهنه شهر

شهرک سازی در بوشهر گسترش می یابد/ لزوم افزایش پهنه شهر