مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-28فرهنگي

سازه احداثی در باغ عفیف آباد موقتی است!


به دنبال درج تصاویری در فضای مجازی از احداث یک دیوار در کنار بنای میراثی باغ عفیف آباد، سرپرست میراث فرهنگی فارس اعلام کرد که این سازه موقت و برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی ایجاد شده است.

- ایسنا/فارس به دنبال درج تصاویری در فضای مجازی از احداث یک دیوار در کنار بنای میراثی باغ عفیف آباد، سرپرست میراث فرهنگی فارس اعلام کرد که این سازه موقت و برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی ایجاد شده است.

سید موید محسن نژاد شامگاه جمعه 8 بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی دلسوزی های مردم فرهنگ دوست و تاریخ دوست شیراز امروز در باغ عفیف آباد به صورت میدانی حضور یافته و از نزدیک سازه مطرح شده را دیدم؛ این سازه برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی احداث شده است که با توجه به اینکه در خصوص مردم شریف شیراز و فارس بوده است بنا شده در شهر شیراز و مکانهای مختلفی از این شهر اجرا گردد.

او با بیان اینکه برای ساخت فیلم به صورت موقت سازه ای در این باغ تاریخی احداث شده است، افزود: این فیلم تاریخی بناست که در شان مردم شیراز باشد و به همین دلیل یکی از فضاهایی که در این مدت مورد استفاده قرار می گیرد مجموعه باغ عفیف آباد است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی فارس با تاکید بر موقت بودن سازه خاطرنشان کرد: این سازه به عمارت باغ عفیف آباد هیچ ضربه و آسیبی نمی زند بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه احداثی در باغ عفیف آباد موقتی است!

سازه احداثی در باغ عفیف آباد موقتی است!