مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-28ورزشي

دستور وزیر ورزش برای رفع کاستی های استادیوم وحدت آستارا


وزیر ورزش وجوانان و نماینده ویژه رییس جمهور در جریان بازدید از روند تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا دستور رفع کاستی های این استادیوم یک هزار و 500 نفری را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رییس جمهور به همراه معاون حقوقی مجلس و امور استان ها، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دقایقی پیش از روند تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان آستارا در جریان بازدید از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان اظهار کرد: جهت تکمیل و رفع کاستی های استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا پیش ازاین 15 میلیون تومان پیش بینی شده بود که در تلاش هستیم این رقم در راستای رفع کاستی های موجود افزایش یاید.

غلام رضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای نیز در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت اظهار کرد: این شهرستان یک شهرستان محرومی است که در صورت نگاه ویژه مسؤولان کشوری می توان آن را توسعه و رونق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر ورزش برای رفع کاستی های استادیوم وحدت آستارا

دستور وزیر ورزش برای رفع کاستی های استادیوم وحدت آستارا