مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-28سياسي

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن در دشت ورامین برگزار شد


مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در راهپیمایی «مردم یمن تنها نیست» انزجار خود را از استکبار جهانی و آل صعود خائن اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت ورامین، مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، خیرآباد و جوادآباد همچون با سایر مردم شهرستانهای استان تهران کشتار وحشیانه ائتلاف سعودی را محکوم کردند.

مردم دشت بزرگ ورامین در راهپیمایی که بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته انجام شد  اقدام ائتلاف عبری_عربی در حملات وحشیانه به کودکان بی دفاع و مردم مظلوم یمن، حمایت خودشان را اعلام کرده و این اقدامات وحشیانه را محکوم کردند.

مردم در این راهپییمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته بود هشتک یمن تنها نیست در خیابان ها حضور پیدا کرده و از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

مردم انقلابی دشت ورامین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود خائن این اقدامات رژیم خود فروخته عربی را محکوم کردند.

در پایان راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن بیانیه ای خوانده شد و همگی خشم و نفرت و انزاجار خودشان را از استکبار جهانی فریاد زدند.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن در دشت ورامین برگزار شد

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن در دشت ورامین برگزار شد