مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-28سياسي

ضرورت توجه به تولید و برند سازی محصولات کشاورزی گیلان


نماینده رودسر و املش با اشاره به ظرفیت های فراوان رودسر در تولید محصولات کشاورزی، گفت: توجه به تولید و برندسازی این محصولات ضروری است.

- ، حجت الاسلام محمد صفری ظهر جمعه در جلسه شورای اداری رودسر مهمترین اولویت این شهرستان را بخش کشاورزی عنوان و اظهار کرد: توسعه در بخش کشاورزی سبب ازدیاد ارزش افزوده و گردش مالی شده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه پرداختن ویژه و تخصصی به بخش کشاورزی می تواند بسیاری از مشکلات کشاورزان این شهرستان ها را برطرف کند، گفت: گستردگی جغرافیایی، داشتن منابع انسانی و تنوع محصولات در رودسر و املش یکی از مهمترین مزیت های این شهرستان ها است.

وی اضافه کرد: رودسر رتبه اول تولید چای و فندق، گل گاو زبان و مرکبات و رتبه دوم تولید کیوی و آبزیان و گل و گیاه در سطح استان گیلان را دارد که باید از این ظرفیت ها بهره گیری شود.

وی به موانع و چالش های کیوی کاران در این شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این بخش شد و ادامه داد: قیمت مرکبات بسیار پایین آمده و از شما می خواهیم دریچه های صادرات را در این بخش باز کنید.

حجت الاسلام صفری به تولید و برند سازی دو محصول فندق و مرکبات اشاره کرد و افزود: قیمت چای بسیار پایین است و این موضوع در شأن چایکاران و کشاورزان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تولید و برند سازی محصولات کشاورزی گیلان

ضرورت توجه به تولید و برند سازی محصولات کشاورزی گیلان