مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-28سياسي

مشکل قانونی پرداخت حقوق دستیاران رفع شد/دانشگاه ها پرداخت ها را انجام دهند


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه برخی دانشگاه ها موضوع افزایش پرداخت های دستیاران را اجرایی نکردند، گفت: دیوان محاسبات به این موضوع اشکال قانونی و حقوقی گرفته بود و به همین خاطر برخی دانشگاه ها این پرداخت را انجام ندادند که پس از مذاکره .

- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه برخی دانشگاه ها موضوع افزایش پرداخت های دستیاران را اجرایی نکردند، گفت: دیوان محاسبات به این موضوع اشکال قانونی و حقوقی گرفته بود و به همین خاطر برخی دانشگاه ها این پرداخت را انجام ندادند که پس از مذاکره با دیوان محاسبات این مشکل رفع و مجوز پرداخت به دانشگاه ها ابلاغ شد.

حتی مقرر شده که معاون توسعه به صورت فردی با روسای دانشگاه ها مذاکره کنند و در خصوص عدم پرداخت ها با آنها صحبت کنند که اگر مشکل خاصی وجود دارد برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس شیراوژن در نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه در قانون برنامه پنجم توسعه خوابگاه سازی ممنوع شد، توضیح داد: در آن زمان مقرر شد که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا هم برای بخش خصوصی درآمدزایی و اشتغال سازی صورت گیرد و هم دولت هزینه نکند؛ اما با شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت دانشگاه ها شرایط جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قانونی پرداخت حقوق دستیاران رفع شد/دانشگاه ها پرداخت ها را انجام دهند

مشکل قانونی پرداخت حقوق دستیاران رفع شد/دانشگاه ها پرداخت ها را انجام دهند