مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-27بين الملل

محدودیت فعالیت حماس شرط تل آویو برای بهبود روابط با ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با اعلام ترکیه درباره سفر قریب الوقوع رییس رژیم صهیونیستی به این کشور، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، - مقامات تل آویو خبر داده اند از جمله شروط این رژیم برای عادی سازی روابط با آنکارا محدودیت فعالیت های حماس در ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با اعلام ترکیه درباره سفر قریب الوقوع رییس رژیم صهیونیستی به این کشور، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست خبر داد که تل آویو برای عادی سازی روابط با آنکارا شروطی مطرح کرده است.

کانال 13 به نقل از مقام یادشده می گوید که تحرکات اخیر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای نزدیک شدن به تل آویو به منظور بهبود روابط با دولت جدید آمریکا در آستانه انتخابات ترکیه صورت گرفته است.

این مقام صهیونیست که اشاره ای نیز به نامش نشده است، در ادامه اضافه کرد: رهبر یک کشور اسلامی مهم مانند ترکیه با اسراییل ارتباط برقرار کرده است پس گزینه جز پاسخ مثبت به این کشور وجود نخواهد داشت .

بنابر گزارش پایگاه خبری قدس به نقل از کانال 13، این مقام صهیونیست طی هفته های گذشته پیام هایی به یونان و قبرس ارسال کرده و گفته که همگرایی با ترکیه لطمه ای به شراکت آن ها با تل آویو نخواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فعالیت حماس شرط تل آویو برای بهبود روابط با ترکیه

محدودیت فعالیت حماس شرط تل آویو برای بهبود روابط با ترکیه