مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-27بين الملل

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن


دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن در حملات چند روز گذشته رژیم آل سعود و سکوت رسانه ها و وزارت امورخارجه به صورت خودجوش تجمع کردند.

- مراسم ضدائتلاف سعوی در تاریخ هفتم بهمن 1400 در مقابل نمایندگی وزارت خارجه در ساری با بیانیه ضداستکبار و کشورهای متحد در حمله و محاصره مردم مظلوم یمن من جمله عربستان سعودی و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر عربستان صعودی ادامه یافت.

بیانیه به صورت زبان انگلیسی و بعد از آن به صورت فارسی برای حاضران قرائت شد.

در این بیانیه آمده است؛ پس از هفت سال جنگ بی حاصل در یمن و کشتار و غارت مردم تحت ستم آن دیار توسط مزدوران سعودی و اماراتی، این بار موج تازه ای از خباثت ها را در این کشور شاهدیم.

سعودی ها که پس از صرف میلیاردها دلار در یمن، توسط دلاوران ارتش و کمیته های مردمی زمین گیر شده اند، مذبوحانه به سراغ شریک خود یعنی امارات متحده عربی رفته اند.

حکام مرتجع این ممالک، نام اسلام را یدک می کشند و ندای دینداری سر می دهند، اما چندین سال است که برادران مسلمان یمنی را از دسترسی به امکانات اولیه زندگی محروم کرده اند و شبانه روز با جنگ افزارهای مدرن آمریکایی و اسراییلی بمب هایی از جنس خشونت ورزی استکبار و استبداد می پراکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن