مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-27ورزشي

آذرباتری برد، شهرداری ارومیه باخت


در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم جوان آذرباتری ارومیه مقابل راهیاب ملل مریوان به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه در عین ناباوری از مس رفسنجان شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی باشگاه آذرباتری ارومیه هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

در یکی از مهمترین این دیدارها تیم آذرباتری ارومیه در زمین حریف به مصاف راهیاب ملل مریوان رفت و توانست با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در این دیدار ست اول را 25 بر 18 واگذار کرد ولی در ادامه ست های دوم، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 را با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز کامل این دیدار را نصیب خود کرد.

تیم آذرباتری ارومیه امسال در 21 هفته لیگ برتر والیبال 6 پیروزی در کارنامه دارد و  سه بار آن مقابل تیم های اول، دوم و سوم جدول یعنی سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان بوده است و این امر این تیم جوان را به غول کش لیگ امسال تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرباتری برد، شهرداری ارومیه باخت

آذرباتری برد، شهرداری ارومیه باخت