مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-27سياسي

در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است


عضو شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش گفت: باید برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را ببینیم.

- ایسنا/تهران عضو شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش گفت: باید برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را ببینیم.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری بعد از ظهر پنجشنبه 7 بهمن ماه در جلسه رفع مشکلات ترافیکی محور ری- تهران در قلعه نو خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را ببینیم ، در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: اجرای کمربندی در دو طرف شهر قلعه نو می تواند ، راه حل بلند مدت باشد ، که این کمربندی باید غالب بر جاده فعلی و در چندین لاین باشد ، باید فکر هزینه و زمان اجرا را کرد.

عضو شورای اسلامی استان تهران با بیان این که اگر جاده ورودی به خوبی طراحی شود ، می تواند پاسخگوی حجم ترافیک باشد، گفت: باید تردد زیرسطحی نیز در این مسیر دیده شود، از 400 الی 500 متر قبل از قلعه نو خودروها وارد زیرگذر شده و بعد از قلعه نو از زیرگذر خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است

در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است