مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-27سياسي

افزایش منزلت و مرجعیت فرهنگیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش منزلت و مرجعیت فرهنگیان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم در رسانه ها تقویت شود.

- ، مهدی فیاضی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه های دولت سیزدهم به تمامی مدیران میانی و ستادی اعلام شده و باید این شعارها ی اعلامی را مطالبه مردمی ببینیم.

وی اظهار کرد: در این مقطع زمانی مردم خواستار عدالت محوری هستند و انقلابی گری و مردم داری از شعارهای دولت سیزدهم است.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: رضایت یک فرد از انجام دادن کاری به رضایتمندی از کل نظام منتهی می شود و پاکدستی، فساد ستیزی و قانونمداری از دیگر موارد مورد توجه مدیران در ابلاغیه فعالیت کاری لحاظ شده است که باید به آنها توجه کرد.

فیاضی تاکید کرد: افزایش منزلت و مرجعیت فرهنگیان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم در رسانه ها به ویژه در تولید برنامه های مختلف رسانه ای مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جوان گرایی در انتصابات دیگر مولفه مهم در دولت است و انجام این کار به نوعی لایه جدید مدیریتی در گردش نخبگان را ایجاد می کند و مدیر می تواند از ظرفیت هایی که در مدرسه وجود دارد برای انتصاب جوانان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش منزلت و مرجعیت فرهنگیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

افزایش منزلت و مرجعیت فرهنگیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است