مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-27سياسي

ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های کمپ سینمایی و گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در استان ایجاد شود.

- ، علی حیدری گوجانی پیش از ظهر پنج شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به منظو ر حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و رونق اقتصادی باید هدایای کلیه برنامه های استانی همچون همایش، جشنواره و سمینار از تولیدات استان تهیه و اهدا شود، اظهار کرد: این امر موجب اشتغال زایی می شود.

وی با اشاره به اینکه حریم مکان های تاریخی چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد، عنوان کرد: موانع تعیین حرائم مکان های تاریخی در استان باید رفع شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در استان باید به ضوابط و قوانین توجه شود.

حیدری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل و ظرفیت مطلوبی است، ادامه داد: ساخت های گردشگری باید به موازات برنامه های توسعه ای استان انجام شود.

وی به ضرورت تقویت زیرساخت ها در چهارمحال و بختیاری، افزود: ایجاد طرح های کمپ سینمایی و گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری باید از جمله اولویت های دستگاه های مرتبط باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری

ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری