مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-27بين الملل

بیانیه رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زند


دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه ای درباره هولوکاست، ضمن انتقاد از نحوه اعتراضات مخالفان تدابیر مربوط به همه گیری کرونا، تاکید کرد: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زنند.

- بیانیه رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زند دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه ای درباره هولوکاست، ضمن انتقاد از نحوه اعتراضات مخالفان تدابیر مربوط به همه گیری کرونا، تاکید کرد: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، دولت رژیم صهیونیستی به مناسبت سالروز جهانی هولوکاست بیانیه ای را منتشر کرده و در آن از نحوه اعتراضات کرونا انتقاد و تاکید کرد: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زنند.

تل آویو در این بیانیه تاکید کرد: مخالفان تدابیر کرونا که خود را به یهودیانی شبیه می کنند که مورد آزار و اذیت نازی ها قرار گرفته اند، یهود ستیزی را در جهان برمی انگیزند.

برخی از تظاهرکنندگان علیه محدودیت های کرونا از ستاره های زرد رنگی مشابه ستاره هایی که نازی ها به یهودیان اروپا اختصاص داده بودند، استفاده کردند.

تل آویو در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: این مسایل نشان می دهند که آگاهی حقیقی درباره کشتار جمعی رو به نابودی است، برخی از تحریک کنندگان علیه بحران کرونا تئوری های توطئه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زند

بیانیه رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست: اعتراضات کرونا به یهود ستیزی دامن می زند