مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-27سياسي

اعلام آمادگی وزیر کشور برای کمک به ساماندهی مرز باشماق


وزیر کشور از اعلام آمادگی لازم برای تامین اعتبار در راستای ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان خبر داد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای کمک به توسعه کردستان استفاده شود.

- احمدی وحیدی در این خصوص اظهار کرد: مرز رسمی باشماق مریوان یکی از ظرفیت های مهم در استان کردستان است که باید از این ظرفیت مهم برای کمک به تسریع در توسعه و پیشرفت استان بهره برداری شود.

وی ادامه داد: تسریع در راستای ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان باید در اولویت قرار گیرد و در همین راستا در اولین فرصت استاندار کردستان نماینده تام الاختیاری برای مدیریت هر چه بهتر مرز و ایجاد هماهنگی های لازم در بین ادارات و نهادهای حاضر در مرز تعیین و منصوب کند.

وزیر کشور با بیان اینکه باید کارهای گمرکی و مسائل مرتبط با آن تسریع یابد، افزود: در حال حاضر رویه های مرزی در باشماق طولانی شده اند و این وضعیت باعث کندی فعالیت های تجاری شده است که انتظار می رود که برنامه ریزی مناسب زمینه برای تسریع در این فعالیت ها و اقدامات فراهم شود.

وی با بیان اینکه وزارت کشور آمادگی دارد تا در زمینه تامین اعتبار ساماندهی مرز باشماق به استان کمک کند، یادآور شد: مرز باشماق ظرفیت مهمی در راستای توسعه کردستان است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی وزیر کشور برای کمک به ساماندهی مرز باشماق

اعلام آمادگی وزیر کشور برای کمک به ساماندهی مرز باشماق