مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-27اقتصادي

تداوم بلاتکلیفی 78 خودرو لوکس در محوطه بندر نوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، علی یوسفی منش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سه بندر در استان مازندران وجود دارد، اظهار کرد: ظرفیت این بنادر چیزی بالغ بر 12 میلیون تن است که می تواند با ایجاد اشتغال و تولید پایدار در رونق منطقه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه همه این موضوعات گرو در صادرات برای رشد و پویایی و چرخش اقتصاد منطقه دارد، گفت: نیاز به همکاری همه جانبه همه دست اندرکاران از تولیدکننده تا صادرکنند و خدمات دهندگان است.

ناظر گمرکات مازندران با بیان اینکه با وجود فشارهای در دو ساله اخیر روند فعالیت مثبت بوده است، افزود: در 10 ماهه سال جاری 795 تن به ارزش 233 میلیون دلار صادرات کالا داشتیم کار از نظر وزنی 52 درصد و از نظر ارزشی 60 رشد داشتیم.

وی به تعداد 31 اقلام صادراتی اشاره کرد و گفت: مهم ترین کالاها سیمان، مواد معدنی، فرآورده های لبنی، اشیا پلاستیکی و فرآورده های خوراکی گوناگون بوده است.

ناظر گمرکات مازندران به بیان اینکه به 50 کشور جهان صادرات داشتیم، عنوان کرد: عمده ترین کشورهای صادراتی روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، ارمنستان ، آذربایجان، امارات متحده عربی، ترکیه و سایر کشورها بودند.

وی افزود: در 10 ماهه امسال 2 میلیون 472 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 33 میلیون دلار واردات که از نظر وزنی 11 درصد و ارزشی 40 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بلاتکلیفی 78 خودرو لوکس در محوطه بندر نوشهر

تداوم بلاتکلیفی 78 خودرو لوکس در محوطه بندر نوشهر