مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-27بين الملل

حکام سعودی و اماراتی رؤیاپردازی نکنند و عاقلانه تصمیم بگیرند


«هشام شرف» با تأکید بر اینکه صنعا حق دفاع از یمن و ملت آن را در مقابل خطرات و تهدیدات برای خود محفوظ می داند، به حکام سعودی و اماراتی توصیه کرد رؤیاپردازی نکنند و عاقلانه تصمیم بگیرند.

- ، هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: اظهارات نماینده امارات در سازمان ملل و درخواست کمک او از آمریکا برای مقابله با موشک های دفاعی صنعا، نمایشی بود و بیشتر به فریادهای ساختگی گناهگاران و مجرمان در مقابل دیدگان جهان شباهت داشت.

این اظهارات، تلاشی پیشدستانه برای جلوگیری از انجام تحقیقات بین المللی است که کشورهای متجاوز را مسئول کشتار و زخمی کردن بیش از 300 یمنی در جریان حمله هوایی به زندان صعده معرفی خواهد کرد.

هشام شرف که با خبرگزاری سبأ مصاحبه می کرد، افزود: ما به نماینده امارات یادآوری می کنیم این کشور او بوده است که در جنگی بیهوده که هیچ ارتباطی به آن نداشته شرکت کرده است و هدفش از حضور در این جنگ فقط ظاهر شدن در قالب یک اسپارت کوچک بوده است، آنگونه که جیمز ماتیس وزیر جنگ سابق آمریکا این کشور را فریب داده و به این لقب خوانده بود.

وی ادامه داد: حکام امارات توهم اشغال اراضی و جزایر یمنی را در سر دارند و امکانات و منابع مالی، تمایل به سلطه جویی و گردنکشی را در آنها ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکام سعودی و اماراتی رؤیاپردازی نکنند و عاقلانه تصمیم بگیرند

حکام سعودی و اماراتی رؤیاپردازی نکنند و عاقلانه تصمیم بگیرند