مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-27بين الملل

هشدار آمریکا به بلاروس درباره حمله به اوکراین از خاک این کشور


در حالی که بلاروس و روسیه سرگرم برگزاری مانور مشترک نظامی هستند، دولت آمریکا به بلاروس هشدار داد، در صورت کمک به روسیه در حمله به اوکراین، اقدامات تلافی جویانه ای انجام خواهد داد.

- در حالی که بلاروس و روسیه سرگرم برگزاری مانور مشترک نظامی هستند، دولت آمریکا به بلاروس هشدار داد، در صورت کمک به روسیه در حمله به اوکراین، اقدامات تلافی جویانه ای انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری دویچه وله، در حالی که حدود یک هفته از مانور نظامی مشترک دو کشور روسیه و بلاروس می گذرد، رسانه های غربی تاکید دارند، اگر روسیه به اوکراین حمله کند، می تواند بلاروس را نیز درگیر کند، دولت آمریکا نیز در این رابطه به دولت لوکاشنکو هشدار داد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا هم زمان با اوج گرفتن تنش ها در بحران اوکراین هشدار داد، اگر بلاروس اجازه حمله به اوکراین را از خاک خود بدهد، با پاسخ سریع و قاطع آمریکا و متحدانش مواجه خواهد شد.

پرایس گفت: اگر تهاجمی از بلاروس انجام شود و اگر نیروهای روسی به طور دائم در خاک این کشور مستقر شوند، ناتو می تواند در استقرار نیروهای خود در کشورهای همسایه با بلاروس تجدید نظر کند .

الکساندر لوکاشنکو، رهبر بلاروس از متحدان ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به بلاروس درباره حمله به اوکراین از خاک این کشور

هشدار آمریکا به بلاروس درباره حمله به اوکراین از خاک این کشور