مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-27بين الملل

افشای جزییات فرار سرکرده های داعش از زندان الحسکه سوریه


یک روزنامه عربی با انتشار گزارشی، جزییات جدیدی از نحوه فرار تروریست های داعش از زندان تحت کنترل قسد (شبه نظامیان وابسته به آمریکا)در الحسکه سوریه و هویت شماری از سرکرده های فراری داعش فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز ماجرای کنترل شبه نظامیان  دموکراتیک سوریه (قسد؛ وابسته به آمریکا) بر امور زندان گویران الحسکه سوریه در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست که آیا درگیری ها میان این نیروها و تروریست های داعشی در این زندان پایان یافته، برخی منابع ویژه به القدس العربی اعلام کردند که شماری از اعضای داعش از این زندان گریخته و خود را به خارج از مناطق تحت کنترل قسد رسانده اند.

بر اساس این گزارش، از مهمترین سرکرده های داعشی فراری از این زندان، ابو دجانه است که از سرکرده های عراقی داعش است که زمانی از اعضای القاعده بود و سپس وظایفی سازمان دهی شده را در داعش در رقه برعهده گرفت.

ابوحمزه الشرقیه از سرکرده های نظامی داعش و از اعضای کادر نظامی این گروه تروریستی در حومه حلب، که در نبرد باغوز دستگیر شده بود، دیگر فردی است که موفق به فرار شده است.

یکی از بستگان د.

ج از سرکرده های فراری داعش از این زندان در نامه ای خصوصی به القدس العربی نوشت که این سرکرده های داعشی  از طریق خودرویی که در محله الزهور، منتظر آن ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات فرار سرکرده های داعش از زندان الحسکه سوریه

افشای جزییات فرار سرکرده های داعش از زندان الحسکه سوریه