مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-27ورزشي

23 روستای مراوه تپه فاقد لوله کشی آب هستند/ برگزاری 90 برنامه در مراوه تپه


فرماندار مراوه تپه از برگزاری بیش از 90 برنامه در ایام الله دهه فجر در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد 9 پروژه عمرانی و بیش از 62 پروژه اقتصادی در سطح شهرستان آزادشهر به بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، لقمان قربانی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: تعداد 9 پروژه عمرانی و بیش از 62 پروژه اقتصادی در سطح شهرستان آزادشهر به بهره برداری و کلنگ زنی می شود که 41 پروژه کلنگ زنی و 62 پروژه افتتاحیه است.

وی تصریح کرد: بیمارستان علوی شهرستان مراوه تپه از نظر امکانات  یکی از بهترین بیمارستان های این شهرستان محسوب می شود.

* بهره برداری از سالن ورزشی در یکی از روستاهای مراوه تپه/ با کمک بنیاد علوی سند پیشرفت توسعه 43 روستا تهیه شد فرماندار شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه در 15 بهمن سال 1379 شهرستان مراوه تپه از کلاله جدا شد، افزود: شهرستان مراوه تپه ثابت کرده است در مراسمات ملی و مذهبی مشارکت بالایی داشته است و همواره پیشگام بوده است.

قربانی خاطرنشان کرد: طرحی با بنیاد علوی آغاز کردیم که قرار شد به مدت 40 شب با خانواده معزز شهدا دیدار داشته باشیم همچنین محفل انس با قرآن کریم با قاریان استانی و کشوری از دیگر برنامه های فرهنگی در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 روستای مراوه تپه فاقد لوله کشی آب هستند/ برگزاری 90 برنامه در مراوه تپه

23 روستای مراوه تپه فاقد لوله کشی آب هستند/ برگزاری 90 برنامه در مراوه تپه