مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-27حوادث

قتل خانوادگی در کرمانشاه/ دستگیری قاتل در کمتر از 4 ساعت  


 فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل سه عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، - ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل سه عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرده بود.

  سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق خانواده و خواهرزاده یکی از مقتولین بوده که حدود پنج سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

جاویدان یادآور شد: داماد سابق خانواده، نیمه های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته به سمت همسر سابق 31 ساله، مادر همسر 55 ساله که خاله او نیز بوده و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل خانوادگی در کرمانشاه/ دستگیری قاتل در کمتر از 4 ساعت  

قتل خانوادگی در کرمانشاه/ دستگیری قاتل در کمتر از 4 ساعت