مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-27بين الملل

تحولات الحسکه تلاش آمریکا برای احیای داعش و توجیه اشغالگری است


«بسام صباغ» با بیان اینکه تحولات جاری در شهر الحسکه، تلاش آمریکا برای احیای داعش و سناریوسازی برای توجیه اشغالگری در سوریه است، بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش تأکید کرد.

- به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی تحولات این کشور گفت: شورای امنیت به یک تریبون محض برای تکرار ادعاها و اتهام زنی های بی اساس و کذب علیه سوریه تبدیل شده است و این نهاد بین المللی تا کنون حتی یک بار برای محکوم کردن تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی یا اقدامات و تخلفات قانونی اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای در خاک سوریه نشست فوق العاده تشکیل نداده است.

صباغ در ادامه افزود: تحولات کنونی شهر الحسکه سوریه اقتضا می کند شورای امنیت به صورت فوری پیامدهای حوادث خطرناک ناشی از جرایم گروه تروریستی داعش، شبه نظامیان تجزیه طلب قسد و نیروهای اشغالگر آمریکایی را بررسی و درباره آن تصمیم گیری کند.

آنچه در شهر الحسکه می گذرد، تلاش آمریکا برای بازسازی و احیای گروه تروریستی داعش و سناریوسازی برای توجیه ماندگاری نظامیان اشغالگرش در خاک سوریه است.

نماینده سوریه در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: تا زمانی که برخی کشورهای غربی اقدامات خصمانه ای که اوضاع را در کشور ما بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات الحسکه تلاش آمریکا برای احیای داعش و توجیه اشغالگری است

تحولات الحسکه تلاش آمریکا برای احیای داعش و توجیه اشغالگری است