مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-27ورزشي

از این بازی با عراق باید ترسید/ ملی پوشان تیر طلایی را شلیک کنند


این بازی با عراق قطعا یکی از پیچیده ترین بازی های تیم ملی در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی است و باید از این بازی ترسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه اردوی تیم ملی باعث شد قدری از شرایط مطلوب فاصله بگیریم.

متاسفانه برای این بازی دو مهاجم کاملاً تاثیر گذار را نداریم و باید دید تمهیداتی که اسکوچیچ در غیاب آزمون و طارمی در نظر می گیرد چیست.

مهاجم سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: یکی از نقاط قوت بسیار پررنگ در تیم ملی ایران بی تردید خط حمله پر قدرت و هماهنگ تیم ملی است که متاسفانه در این بازی حساس هر دو مهاجم خوب مان را همزمان در اختیار نخواهیم داشت و شنیده های من حاکی از آن است که دیگر مهاجمان هم یا خسته هستند و یا از شرایط آرمانی به دور می باشند.

سرخاب تصریح کرد: تفکرات اسکوچیچ برای این بازی با دیدارهای قبلی تفاوت دارد و او که بهترین آمارها را با تیم ملی ایران دارد باید در چنین روزی بیشتر از قبل هنر خود را نشان دهد.

من این بازی را بازی خود اسکوچیچ می دانم و نقش او مهم تر از روزهای قبل است؛ سرمربی تیم ملی امروز باید خلاء هایی که کرونا ایجاد کرده را با تفکراتش پر کند و هنر مربی گری خود را نشان دهد.

ملی پوش پیشین فوتبال گفت: امیدوارم حالا که می شود با یک پیروزی کار را تمام کرد و از 3 بازی دیگر به عنوان دیدارهای تدارکاتی استفاده کرد، ملی پوشان ما کار را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این بازی با عراق باید ترسید/ ملی پوشان تیر طلایی را شلیک کنند

از این بازی با عراق باید ترسید/ ملی پوشان تیر طلایی را شلیک کنند