موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-27سياسي

سه شهردار در جزیره قشم معارفه شدند


در نشست شورای اداری شهرستان قشم شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، احمد رحیمی هُلُری، سید مسلم هاشمی و طه ابراهیمی توسط فرماندار قشم به ترتیب به عنوان شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند.

محمد محمدحسینی تختی در نشست شورای اداری قشم گفت: حفظ حریم شهر و شهروندان و تعامل سازنده با دیگر دستگاه ها و نهادها را جزو مهمترین وظایف شهرداران می دانیم و شهرداران باید از قانون مطلع باشند و بر اساس آن عمل کنند تا هیچ اختلافی صورت نگیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان نیز گفت: شهردار کارآمد و مسلط بر امور می تواند همدلی و وحدت شورای شهر را رقم بزند که به عمران بیشتر شهر منجر می شود.

صفر صادقی پور ادامه داد: شهرداری ها باید سعی کنند به منابع درآمدی پایدار برسند و از بودجه های دولتی مستقل شوند.

امام جمعه قشم نیز در این نشست گفت: نمودار توسعه در استان هرمزگان و قشم به سمت بالاست که امید است این روند حفظ شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: امید است با اجرای مصوبات سفررییس جمهور به استان هرمزگان در نمودار پیشرفت استان جهش را شاهد باشیم.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست گفت: اخلاق مداری و مردم داری باعث می شود مردم در صحنه حضور داشته باشند و از نظام و کشور خود حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهردار در جزیره قشم معارفه شدند

سه شهردار در جزیره قشم معارفه شدند