مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 07:322022-01-27اجتماعي

عشق معلمی با گذر از رودخانه ای خروشان


این روزها در جای جای کشورمان ایران شاهد فداکاری عده ای از افراد در مشاغل مختلف اعم از معلمی، مرزبانی، آتش نشانی، کادر بهداشت و درمان و .

هستیم که جای خالی نام این افراد هم چون دهقان فداکار و پتروس در کتاب های درسی خالی است، - روشن نگه داشتن چراغ مدرسه کانکسی با فداکاری معلم کوهرنگی ایسنا/چهارمحال و بختیاری این روزها در جای جای کشورمان ایران شاهد فداکاری عده ای از افراد در مشاغل مختلف اعم از معلمی، مرزبانی، آتش نشانی، کادر بهداشت و درمان و .

هستیم که جای خالی نام این افراد هم چون دهقان فداکار و پتروس در کتاب های درسی خالی است، افرادی که آرامش و آسایش خود را در گمنامی فدای خدمت به مردم این مرز و بوم می کنند و هیچ جا نیز نامی از آن ها برده نمی شود، تعداد این افراد کم نیست، اما قصه هر کدامشان شنیدنی تر از دیگریست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق محروم در کشور محسوب می شود، ساکنان برخی از روستاهای این استان از امکانات اولیه زندگی از جمله آب شرب، گازرسانی، جاده ارتباطی و .

محروم هستند، اما در این روستاها کودکانی هستند که سراسر شور و شوق زندگی هستند و امید به آینده را مشق می کنند.

قطعا دسترسی به امکانات آموزشی برابر حق طبیعی همه فرزندان این سرزمین است، اما متاسفانه به علت وجود محرومیت های تاریخی در مناطق صعب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق معلمی با گذر از رودخانه ای خروشان

عشق معلمی با گذر از رودخانه ای خروشان