مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-26بين الملل

رژیم صهیونیستی: مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به زودی از سر گرفته می شود


وزیر انرژی دولت رژیم صهیونیستی از آغاز مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان اراضی اشغالی و لبنان طی هفته آتی خبر داد.

- وزیر انرژی دولت رژیم صهیونیستی از آغاز مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان اراضی اشغالی و لبنان طی هفته آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره لبنان، وزارت انرژی رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه گفت: اسراییل آماده ادامه مذاکرات برای ترسیم مرزهای دریایی با لبنان است.

این وزارتخانه افزود: این مذاکرات ظرف هفته آتی با میانجی گری آمریکا آغاز می شود.

طبق گفته این وزارتخانه، کارین الحرار، وزیر انرژی اسراییل با فرستاده آمریکا در چارچوب تلاش ها برای حل اختلافات نشست برگزار می کند.

اکتبر 2020، مذاکرات غیرمستقیم تحت نظارت سازمان ملل و با میانجیگری آمریکا در چارچوب توافقنامه ای بین لبنان و اسراییل آغاز شد و پنج دور مذاکرات برگزار شد که آخرین آن چهارم اردیبهشت ماه گذشته بود.

هیچ یک از این دو مذاکرات غیر مستقیم راه به جایی نبرد و به همین دلیل میانجی آمریکا در روند مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و لبنان برای تعیین مرزهای دریایی تهدید کرد در صورت عدم پیشرفت مذاکرات پیش از انتخابات پارلمانی لبنان که قرار است بهار 2022 برگزار شود، از میانجیگری در این پرونده عقب نشینی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی: مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به زودی از سر گرفته می شود

رژیم صهیونیستی: مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به زودی از سر گرفته می شود