مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-26بين الملل

افزایش موارد روزانه ابتلا به کووید در کره جنوبی


با گسترش سویه اُمیکرون در کره جنوبی، موارد روزانه جدید ابتلا به کووید19 امروز (چهارشنبه) برای اولین بار از مرز 13 هزار تن در این کشور فراتر رفت.

- با گسترش سویه اُمیکرون در کره جنوبی، موارد روزانه جدید ابتلا به کووید19 امروز (چهارشنبه) برای اولین بار از مرز 13 هزار تن در این کشور فراتر رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به رغم تمدید قوانین سختگیرانه مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی در کره جنوبی، این کشور در 24 ساعت گذشته 13 هزار و 12 مورد جدید ابتلا به کووید19 را گزارش کرده است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی هشدار دادند که سویه مسری امیکرون طی هفته گذشته به سویه غالب کروناویروس در این کشور تبدیل شده و تعداد موارد روزانه ابتلا به کووید19 طی هفته های آتی می تواند دو برابر شده یا به سطوح بالاتری نیز برسد.

نخست وزیر کره جنوبی امروز در نشستی گفت: در آینده، اولویت اصلی ما کاهش بیماران بد حال و مرگ و میر ناشی از عوارض ابتلا به کووید19 است.

مقامات محلی کره جنوبی طرح جدیدی را معرفی کردند که طی آن فقط گروه های اولویت دار، تست پی سی آر انجام می دهند و بقیه افراد می توانند آزمایش آنتی ژن سریع (یک تست تشخیصی سریع و مناسب است که به طور مستقیم وجود یا عدم وجود آنتی ژن را تشخیص می دهد) را به منظور تشخیص اولیه و سریع تر انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد روزانه ابتلا به کووید در کره جنوبی

افزایش موارد روزانه ابتلا به کووید در کره جنوبی