مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-26سياسي

فاز سوم جاده نوق از صفاییه به سمت بهرمان، عملیاتی شد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: نقشه برداری فاز سوم جاده نوق از صفاییه تا بهرمان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جلالی با اشاره به بازدید میدانی خود از جاده نوق اظهار کرد: نقشه برداری مسیر یاد شده به طول تقریبی ده کیلومتر در قالب فاز سوم توسط پیمانکار جدید شروع شده است.

وی خاطر نشان کرد: پیمانکار متعهد شده ظرف مدت یکسال این پروژه را به سرانجام برساند تا ان شاء الله پس از آن مسیر بهرمان تا جوادیه الهیه هم در فاز پایانی اجرایی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار یادآور شد: فاز اول دوبانده سازی جاده نوق از لطف آباد رفسنجان تا چاه جعفر توسط یک پیمانکار در حال اجراست و فاز دوم از چاه جعفر تا کمال آباد را پیمانکار جدید عهده دار شده است و مجموعا تا صفاییه آسفالت تقریبا در حال اتمام است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که محور نوق از سمت صفاییه آسفالت تقریبا خیلی خوبی انجام شده و دوبانده است گفت: روستاها تا شجاع آباد آسفالت شده اند ضمن آن که در مسیر جهان آباد و شجاع آباد، بخش کوچکی هست که باید آسفالت شود و نیازمند اختصاص سهمیه قیر هستیم که در این رابطه از مسئولان و شوراها درخواست کردم کمک کنند تا نزدیک اسماعیل آباد و جعفرآباد آسفالت شود که بتوانیم به آسفالت جاده نوق شتاب بیشتری بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز سوم جاده نوق از صفاییه به سمت بهرمان، عملیاتی شد

فاز سوم جاده نوق از صفاییه به سمت بهرمان، عملیاتی شد